Friday, May 24, 2013

Marketingul afiliat o oportunitate de castig pe internet

Am scris cateva articole in trecut despre marketingul afiliat si despre platformele de marketing afiliat romanesti.Pot spune ca vad un pic altfel lucrurile acum. Afara concepul de afiliere este foarte bine implementat si foarte cunoscut. La noi pot sa spun din experienta mea , din articolele citite si din colaborarea cu cateva dintre platformele de afiliere, ca marketingul afiliat este inca in faza de pionierat in Romania.
Pentru cei care inca nu stiu ce inseamna marketing afiliat,va pot spune pe scurt si pe intelesul tuturor in ce consta afilierea. M.A ofera posibilitatea de a castiga comisioane recomandand diverse produse altor persoane pe internet.Atunci cand se realizeaza vanzarea pe site-ul advertiserului (comerciantului) afiliatul castiga un comision . Acest comision variaza intre 10-25% din valoarea produsului fara tva.

Afiliatul poate folosi toate resursele de care dispune pentru a recomanda produsele respective pe internet.Prin resurse ma refer la pagina de facebook,blog personal,site etc. Bineinteles in conditiile agreate de advertiser si respectand drepturile de copyright.

Asadar e simplu la prima vedere .Totusi va trebuie o strategie de marketing online pentru a vinde un produs,deoarece spre deosebire de magazinele obisnuite e de 4 ori mai greu sa vinzi un produs pe internet( o zic tot din experienta). Eu am ales o strategie care a mers relative bine.In ultimele 7 luni de cand m-am ocupat un pic mai serios de afiliere am reusit sa vand produse de peste 100.000.000 lei vechi pentru diversi advertiseri prin 2Parale si  eMAG profitshare.

Deci nu este un proiect imposibil(asa cum spun unii pe net) si poate fi o sursa suplimentara de venit pentru oricine sau chiar mai mult de atat.Totusi necesita un pic de implicare asa cum  v-am zis pentru a avea rezultate.

In articolele trecute am recomandat cateva platforme de afiliere.Pe finalul acestui articol despre marketing afiliat voi scrie cateva cuvinte despre Web Is Yours o noua retea de marketing afiliat romaneasca.
Prevad pe viitor cresterea concurentei pe acest segment si cresterea vanzarilor pe internet asa ca aceasta retea de afiliere e binevenita.

Am intentia sa incerc o perioada Platforma de afiliere Web Is Yours sa vad cum merge treaba.
Din datele culese de pe site-ul lor par foarte seriosi si hotarati sa fie cat mai sus pe segmental lor de activitate.

Daca sunteti proprietarul unui magazine online si vreti sa cresteti vanzarile puteti incerca aceasta noua platforma de afiliere. De asemenea daca detineti un site sau un blog puteti realize venituri suplimentare inscriindu-va ca afiliat pe Platforma de afiliere Web Is Yours

No comments:

Post a Comment